måndag 1 juni 2009

En ovanlig dag

Idag var det faktiskt en ovanlig dag eftersom jag inte hade strumpbyxor alls. Det var så varmt redan i morse så att jag beslöt att köra barbent. Mitt på dagen kände jag att det faktiskt var ett klokt beslut även om det känns lite naket att gå barbent. Men man vänjer ju sig efter ett tag i värmen. Men det som fasinerade mig var att det ändå var många kvinnor på stan som hade strumpbyxor, och det dessutom några som hade svarta tjocka typ 60 den. En hade tom stövlar till! Vad tänket dom med egentligen? Det måste ju bli hur varm som helst. För min del är det nog barbent som gäller i sommar, men på kvällarna kan det bli lite kyligt och då är ju ett par tunna nylonstrumpbyxor perfekt. Det är också läge att nu ta fram 10 den strumpbyxorna ur byrålådan som faktiskt är som att vara barbent, men ger en jämnare hudton och slankare ben. Mycket snyggt...

6 kommentarer:

Erika sa...

Jag använder strumpbyxor dagligen även på sommaren, tycker det är riktigt skönt och jag besväras inte av värmen. Och visst blir benen snyggare!
Erika
erika1957@live.se

Anonym sa...

Tunnare strumpbyxor är snyggare på sommaren men även jag använder tjockare om det behövs.

//Farfar

LM sa...

Jag använder strumpbyxor nästan dagligen året runt. Vill man vara fin får man lida pin är ett gammalt uttryck. Visst kan det bli lite varmt med strumpbyxor på sommaren, men det är det värt.
Själv tycker jag att det är snyggt med stövlar, även på sommaren. Dock borde det bli för varmt för fötterna, men en del kanske tycker om att ha det så.

Tarl Field sa...

Må så vara att jag är en kille och inte använder strumpbyxor. Dock tyckker jag att dom får tjejernas ben att se mycket snyggare ut.

Dock förstår jag tjejer som inte har det på sommaren. Men modet med leggings/tatjs fårstår jag inte varöfr har tjejer tjocka tights på sig som slutar under knäna eller vid anklarna när dom kan ha tunna strumpbyxor istället.

Unknown sa...

Nytt strumpbyxforum
http://pantyhosescandinavia.adultforumhost.com/

Unknown sa...

Nytt strumpbyxaforum
http://pantyhosescandinavia.adultforumhost.com/