måndag 7 juni 2010

Hälförstärkning?

Idag var det svalare ute så idag blev det ett par underbara Lindex 20 den i ljusbeige färg på benen. Perfekt nyans innan slobrännan på rsten av kroppen gör att man bara ser blek ut om benen... Jag har tyvärr haft lite problem med just en här typen av strumpbyxor med lite eller ingen Lycra i garnet genom att dom maskar sig bak i hälen. Dock inte idag turligt nog. Har provat många par skor så det är inte det. Skulle vilja ha ett par bra basstrumpbyxor med ordentligt förstärkt häl. Var kan man hitta det nuförtiden? Någon som vet?

4 kommentarer:

snart sa...

Tyvärr har ju dessa byxförstärkning så det blir en ful kant

Unknown sa...

Tack för en mycket läsvärd blogg! Vill tipsa om Oroblu Magie som är väldigt hållbara http://strumpbyxoronline.se/search.php?search_query=oroblu+magie&orderby=position&orderway=desc

Vill också passa på att tipsa om vår nya butik på nätet - StrumpbyxorOnline.se. Kontakta gärna oss - vi vill gärna komma i kontakt med testpiloter :-)

Lillstrumpa sa...

Men åh! Här hittade jag bloggen jag inte trodde existerade när jag startade min egen. Hade uppenbarligen inte googlat tillräckligt väl. Kul att hitta en likasinnad ute i nätdjungeln! Hoppas att det kommer fler inlägg nu när jag har upptäckt bloggen. ;)

Strumpbyxverkstan sa...

Vill ha en vardagsstrumpbyxa med lycra och hälförstärkning? Annars finns det ju fina 100% polyamide med förstärkning.