måndag 19 oktober 2009

Lite vild och galen?


Var och shoppade idag och kunde naturligtvis inte låta bli att sticka in på TWILFIT som har strumpdagar med tag tre betala för två. Köpte bla ett par Soft and Silky lila. Himla fina! Kände och klämde på dom när jag kom hem och tänker nog ha dom i morgon. Får se vad jag ska ha till bara. Svart funkar ju alltid, men det kan ju vara lite trist. Får rota lite i garderoben i morgon bitti när jag sovit på saken. Kan ju hända att jag drömmer om någon trevlig kombination - vem vet???

99 kr tycker jag inte var så farligt med tanke på att jag fick ett halvt par till på köpet så att säga (eftersom jag valde två par till). Men vad det var berättar jag en annan gång...

3 kommentarer:

Pantyh sa...

Hej
Kul att äntligen se att du skriver igen. Har gått in varje dag för att se om du skrivit något nytt. Hoppas att du kommer att skriva lite oftare nu. Du kanske vill ha lite gensvar för att känna dig motiverad att skriva. Jag skall försöka va med och komentera vad du skriver.
Dom lila strumpbyxorna så läckra ut. Min fru använder helst "vanliga" genomskinliga eller solbruna. Svart kan hon använda för min skull ibland. Själv tycker jag att det är kul att ha lite olika färger att välja på. Inte för att det spelar någon roll vad det är för färg, jag använder strumpbyxor för känslans skull. Där imot så tycker jag att det är sexigare att titta på kvinnoben i svarta strumpbyxor. Gärna andra färger också.

Strumpbyxverkstan sa...

Bra färg.

LM sa...

Mycket snygga strumpor. Önskar att Twilfit hade en butik i närheten. Dock är det en lite väl färg-glad modell för att jag skulle använda dem. Det blir mest solbruna 20 den eller svarta 20 den alternativt 40 den för min del.
För övrigt instämmer jag med Pantyh att det är kul att du skriver igen.