söndag 17 oktober 2010

Skönt och vackert

Sköna och vackra strumpbyxor får man aldrig nog av, och intresset för strumpbyxor tycks sprida sig. Visst vet väl alla vad strumpbyxor är, men om man känner till lite mer om kvalitet och vilka finesser (olika sömnad & hold in etc) som finns så är ju chanser att hitta rätt strumpbyxa större. Mina väninnor på jobbet har sedan ett tag frågat mig om all sköns tips och smakråd när det gäller strumpbyxor. Det är kul att kunna hjälpa till. Jag träffade en arbetskamrat på ett köpcentrum i helgen, som bad mig följa med och välja. När hon valde mellan några olika så kom vi fram till att huvudsaken är att det ska vara skönt och vackert på samma gång. Och det är det ju oftast.

2 kommentarer:

Love Nylon sa...

Visst är det underbart med vackra strumbeklädda ben! Många kvinnor verkar ha dålig koll på skillnaden mellan olika denier och funktioner och hemma hos oss är det jag som man som köper strumpbyxor, stay-ups och strumpor åt min sambo! Skulle vilja att hon hade strumpbeklädda ben varje dag, men tyvärr så blir det bara någon dag eller kväll/vecka!

Unknown sa...

Tack för 1 bra blogg!
Jag tycker att du borde lägga upp en bild på dagens strumpbyxa varje gång du gör ett inlägg, skulle nog uppskattas av många!