lördag 9 oktober 2010

Köp Online!


Strumpbyxoronline är en riktigt bra sida med massor av strumpbyxor i härliga färger. Här är ett Eldorado och ett måste för varje strumpbyxälskare. Tunna, tjocka, svarta, beiga, röda, prickiga - ja ALLT finns på en sida. Så vad har du i butiken att göra egentligen? Få dom hemskickade istället... Nu låter jag som värsta reklammakaren, men jag har faktiskt inte en spänn i arvode. Kanske får efter det här... :-)
Hur som haver så har ju hösten satt in på allvar, och strumpbyxans glansdagar är här. Jag har börjat se mer och mer av mönstrade svarta strumpbyxor på benen nu, och det kanske är en trend. Det är tunna svarta med svarat pickar, randiga, vackert mönstrade. Själv har jag inte riktigt fastnad i det än, för efter en tid med svarta (utan mönster) har jag nu återgått till den beiga världen. Nu har jag kommit hem från en fest och till den svarta kjolen, ljust rosa blusen har jag ett par terracottafärgade blanka och 17 den tunna från DIM. Sitter så skönt i grenen att dom inte märks. Toppenstrumpbyxor helt enkelt. Måste ha fler :-)

5 kommentarer:

der Matu sa...

Strumpbyxor Online är inte alls lika bra som sfq.se <-- har större utbud & bättre priser

love & sexy magic

LM sa...

Dim har sköna strumpbyxor, men lite väl ömtåliga för att användas som vardagsstrumpbyxor tycker jag.

Love Nylon sa...

Jag håller med Matu, SFQ är mycket bättre! Har handlat där och de är riktigt bra!

Henri sa...

Strumpbyxoronline har kvaliteter, men det är inte jättebilligt. Jag handlar mycket på Hosieria i Tyskland, priserna där är bra, liksom sortiment och service.

Sedan är din blogg bra, jag gillar bland annat det sunda anslaget i ett ämne som lätt kan kidnappas av personer med skumma avsikter.

Anonym sa...

Det skrivs bara om strumpbyxor jag gillar stay up 50den helt underbara