måndag 13 februari 2012

Billiga strumpbyxor

I en hel del tester så får billiga strumpbyxor oftas väldigt bra för att de är prisvärda. Och det är ju klart att ett par strumpbyxor för 240kr från YSL är inte 24 gånger hållbarare än ett par 10 kronors från t.ex. Coop. Men jag har ju provat tidigare (se äldre inlägg) och tänkt länge att jag skulle testa någon gång till. Inte för att jag köper ett par märkesstrumpbyxor nu heller, skulle aldrig falla mig in, men att prova ett par riktigt billiga alltså. Så idag när jag var på jakt efter en ny huvudkudde så var jag in på sängaffären JYSK, och döm om min förvåning att jag upptäckte att dom sålde strumpbyxor. 20 den helt i polyamid. Kändes väl inte som det var toppenkvalitet men två par för 20kr kan det väl vara värt i ett litet test. Fanns i både svart och beige. Vips åkte ett paket beiga ner i handlakorgen för att se vad dom går för. Tänker testa i veckan.

Inga kommentarer: