måndag 20 september 2010

Svart trots allt!

Det är helt klart svart som gäller även i höst, trots att jag kunnat konstatera att det ändå är en hel del beiga nyanser på stan. Nu till hösten bekänner alla ben färg, och svart är som sagt helt dominerande. Jag har därför kört en del svart i veckan. Blir liksom lite omväxlande. En klar fördel med svart är ändå att det finns massor av olika deniervarianter, vilket gör att alla olika svarta tjocklekar liksom blir olika strumpbyxor. De täcker helt olika och kan då kombineras till olika klädesplagg på ett helt annat sätt än beiga.

Nu får trogna läsare inte tro att jag bytt från min favoritfärg beige, men lite omväxling förnöjer. Ett tag i alla fall :-)

4 kommentarer:

Mikael sa...

Hej! Tack för en mycket läsvärd blogg! Vi skulle vilja komma i kontakt med dig kring annonsering och eventuella andra samarbeten. Besök oss gärna på StrumpbyxorOnline

C sa...

Skicka ett e-mail till:
strmpbx@hotmail.com
och berätta.

C

Laura_cd sa...

Hej! Tack för en underbar blogg du skapat. Jag älskar strumpbyxor har dom varje dag.

Love Nylon sa...

Härligt med höst, då är det fler kvinnor som går strumpbeklädda och visst är det svart som gäller i höst, men även andra färger och med mönster förekommer! Glansiga beige strumpbyxor är en favorit, speciellt när solen lyser på dom!