fredag 20 april 2012

Sexsiffrigt!

Oj! Att få 100.000 påseenden på bloggen hade jag aldrig väntat när jag började. Jag får köpa mig ett par nya fina strumpbyxor som en liten jubileumspresent. Det vore kul on du som läser min blogg kan lämna förslag på vad jag ska köpa. Om det är ett lite udda märke så hänvisa gärna till inköpsställe. Tack alla ni läsare som gör min blogg möjlig. Utan er är det ju ingen idé att skriva. Dagens strumpbyxor är ett par svarta 60 den från H&M. Det har ju blivit kallt igen. Längtar till värmen och lite tunnare strumpbyxor på benen igen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!
Det är ju en härlig blogg och du har jättefina strumpbyxor.
Tips: Köpte igår på Åhlens deras egna stay ups....och blev jättepositivt överraskad. Färg sand och jättesköna, har dom faktiskt på mig nu. Har du provat dessa?
Kram på dig o em gång till GRATTIS.
/Janeric

Kubisten sa...

Ja, jag blev nummer 100.002 i natt, jag missade med 2 alltså, jag tog en skärmdump som minne. Andra dårar därute var nog inne på samma tankegång för de sista 50 klicken gick som en explosion. Och så tänkte jag, kanske sitter du med Blogger öppet och Champagnen kyld...
Stort grattis!

Anonym sa...

nu börjar du bli känd, och nu börjar våren. Kan det bli bättre ?

Strømpebukser sa...

Anbefaler deg å prøve ei strømpebukse fra Wolford, Satin Touch 20 med controltop;-)
Og ta et bilder som du legger ut. Jeg har prøvd den nå et par dager, og den er nydelig. Litt dyr, men det er kvalitet;-)

Kubisten sa...

Kolla längst ner på vår värds sida så får du se vilka favoriter som redan ligger där, Wolford Satin Touch 20! Men utan control visserligen. Då är vi tre minst som gillar denna strumpbyxa. Och så är den nästan 100 kronor billigare än vissa andra Wolford, Synergy t.ex. Enastånde produkt det också.

Anonym sa...

Hej

Finns inget sexigare än kvinnor o kort kjol och tunna strumpbyxor. Ni får så härliga och sexiga ben som man bara skulle vilja smeka hela tiden. Jag går igång på sådana kvinnor och skulle gärna vilja vara gift med en sån kvinna som älskar att ha strumpbyxor på sig. Tyvärr så använder min fru det knappt alls.

C sa...

Tack för alla fina kommentarer. Det är sånt som gör att jag vill fortsätta blogga. Vore kul att veta vem som var 100.000. Du som var det får gärna skriva en rad här i bloggen så jag kan gratulera.

Kubisten sa...

Ja, nummer 100.000 skulle väl kunna räcka upp en hand?

Anonym sa...

Hej jag har alltid tuna naturela strumpbyx på mig sommartid till badcortsen och det har gått ohindrat skönt bra