onsdag 13 juni 2012

Sommarspaning

Värmen och sommaren närmar sig men hittils har det inte varit för varmt med strumpbyxor. Har även noterat fortsatt strumpbyxbärande hos både mina väninnor och andra kvinnor på stan. Med sommaren har det också blivit ljusare färger på benen över lag och det tycker ju jag som inte är direkt fantast av den svarta trenden är mycket trevligt. Dom som ändå bär svarta strumpbyxor, och också ofta heltäckande, är inte sällan yngre tjejjer medan vi lite äldre verkar ha dragit på oss beiga i olika nyanser. (Mmmmmm) Lite olika mönster kan också skönjas på stan. Däremot verkar trenden med tunna leggings kommit av sig lite även om det finns. Nu tar jag sommarlov från bloggen och får återkomma efter semestern. Till dess ska jag gräva fram mina härliga sommarstrumpbyxor, 10 den från Lindex, som säkert kommer att användas under sommarfesterna kvällstid. Får nog köpa på mig några extra par för dom är ju rätt ömtåliga. Men på dagarna är det givetvis barbent för att få lite färg på benen till hösten.

6 kommentarer:

LM sa...

Det var tråkigt att du ledigt från bloggen.

Anonym sa...

Det har varit några ganska varma
dagar nu före midsommar men som alltid finns det några som vägrar
gå barbenta av olika skäl. Jag tycker det ser billigt och ovårdat ut med bara ben i stan- isht om klädseln i övrigt är proper dräkt m
pumps.
Några kvinnor/ flickor är också helt klart medvetna om att den som vill kan se skillnaden på 50 meters håll.

Det finns nåt väldigt sensuellt, eggande och lockande i det tunna materialet som täcker allt men döljer inget.

Anonym sa...

Är en kille som dansar och använder strumpbyxor istället för tjockare danstrikåer då jag tycker att dessa är mycket finare. Vill gärna ha tips om strumpbyxor som är tåliga och utan förstärkning upptill.Använder dansdräkt i stringmodell över så strumpbyxor med en lapp i rumpan funkar inte.Lite svårt att hitta tåliga med endast sömn i mitten så att stringen döljer sömnen.

Anonym sa...

Hej jag tror att Wolford Synergi kan vara bra i ditt fall. Dock det dyraste men det tåligaste märket. Men framför allt fråga i en Wolfordbutik det gör jag ibland när jag ska ha specifika strumpor och strumpbyxor. Ha det bra.

Anonym sa...

Hej. Jag en kille 29 år söker butik i Stockholm jag och min fru älskling strumpbyxor det normalt. Hälsa alla män strumpbyxor . Vi söker män och dam strumpbyxor min kontakter
dlskling@ymail.com

Anonym sa...

När kommer en höstspaning