onsdag 25 juni 2008

En vanlig vardag

En vanlig vardag, som idag, brukar jag inte ha fina dyra strumpbyxor som kan tyckas av mina tidigare inlägg. Det blir lite för dyrt i längden eftersom strumpbyxor har en tendens att gå sönder lite titt som tätt :-(
Så idag, som många andra vardagar, har jag ett par beiga 20 den i crepenylon. Dom jag har nu är ljusbeiga i färgen och jag köpte dom i tre-pack på Coop förra veckan på rea. 10 kr för tre par strumpbyxor! Jag tänkte att jag var tvungen att pröva om det går att få någon kvalitet för 3:30. Nylonet sitter skönt runt benen och till min stora förvåning så sitter dom riktigt bra både i grenen och runt baken. Resåren i midjan gör också ett bra jobb för dom hasar inte alls ner på det sätt som en hel del billiga strumpbyxor gör. Har en hel del dålig erfarenhet av det. Får väl se i kväll när jag tar av dom hur mycket dom töjts ut och om dom går att använda igen efter en tvätt. Jag måste också tillägga att hittills har ingen maska gått (som jag sett i alla fall) och dom får benen snygga. Återkommer med en slutlig kvalitetsbedömning efter tvätten.

Inga kommentarer: