torsdag 19 juni 2008

Nystartad blogg!

Här är det första blogginlägget i min blogg om strumpbyxor.- framför allt nylonstrumpbyxor.Jag har blivvit så trött på alla fåniga inlägg på debattsajter, typ passagen, med oseriösa inlägg om strumpbyxor. Därför har jag kommit fram till att starta en egen blogg. Den kommer succesivt att byggas upp med egna, och kanske andras, erfarenheter av strumpbyxor. Tanken är att det ska kunna finnas tips och länkar till andra bra bloggar och sajter. Bloggen är till för alla, oavsett kön, som tyckor om att bära detta underbara plagg som strumpbyxor är.

1 kommentar:

Henri sa...

Hej!
Här får du en kommentar till ditt första inlägg. Jag läser mer och mer av dina inlägg, jag saknar själv en högre nivå därute, och tycker att du lyckas med mycket av det jag saknar.

Sedan tycker jag att någon undersökning som går ut på att hitta användningsområden med nya vinklingar skulle kunna vara intressant. Har du haft någon sådan? Jag har ju inte hunnit läsa allt du skrivit ännu.

För "män" kan detta vara extra intressant tror jag, tänk t.ex. på nyttan strumpbyxor gör ute i svampskogen om man vill minska risken för fästingbett. Jag har själv haft Borrelia och skulle aldrig missa detta skydd ännu en gång, vilket jag gjorde då, den gången. Mycket udda förslag men varför inte? Varken TBE eller Borrelia är att leka med och risken lär öka hela tiden.

Kul att du också ger oss män en inbjudan. Tack!