tisdag 24 juni 2008

Solbruna


Idag var det lite kyligare ute på morgonen. Om man nu kan kalla 13 grader för kyligt. Men i alla fall inte för varmt för ett par sköna strumbyxor. Det blev ett par 20 den solbruna. Dom har legat i lådan ett tag så jag kommer inte ihåg var jag köpte dom. Jag skulle tro att det är Åhlens eller möjligen H&M. Spelar ingen roll, så länge dom sitter bra och är sköna.
Såg igår att en av mina tvättpåsar gått sönder. Måste alltså få tag i ny. Den var riktigt bra för den hade riktigt små hål och passar därför bra även för bh. Hoppas jag kan hitta någon likadan. Den har varit jättebra. Tvättar alltid mina strumpbyxor i tvättpåse, och givetvis aldrig i tumlare. Brukar också undvika allt för hård centrifugering. Jag tror jag får återkomma med lite mer tvättips framöver.

3 kommentarer:

Strumpbyxverkstan sa...

Hej! Fick tips om din blogg.
Snyggt och intressant, jag kommer att följa dina inlägg.
mvh, Janne / Strumpbyxverkstan

C sa...

Kul att du hittat den, och välkommen. Jag ser fram mot kommentarer på det jag skriver. Trevlig sommar!

Robban sa...

Solbruna är klart snyggast om du frågar mej,men då ska dom va i högst 15 den,kan även funka med 20 den om dom är i 100% nylon