söndag 13 december 2009

Strumpbyxor till Lucia

Jag ska vara med i ett Luciatåg ikväll och har nu gjort mig i ordning för att sticka iväg. Eftersom jag har några minuter kvar innan min kompis kommer och hämtar mig, så tar jag och Bloggar lite så länge.
För var hittar man egentligen ett par vita lite tjockare strumpbyxor som inte är gjorda i bomull? Har letat förtvivlat de sista dagarn för att min kompis ville ha ett par, men utan resultat. I Twilfitbutiken hade dom haft, men det var slut. Eftersom vi ska vara inne med mycket folk så kom vi fram till att bomullstrumpbyxor nog blir för varmt, och utan blir för kallt. Nylonstrumpbyxor blir därför perfekt tror vi. Pratade med henne i morse och då hade hon köpt ett par Nearly White från Lindex (bilden är länkad till Lindex hemsida), men det är en hel del bomull i dom så det kan bli lite varmt. Vi får väl se. Själv har jag mina sköna pärlvita 40 den från Peavely så jag klarar mig, men dom köpte jag för länge sedan i USA så sådana kan jag inte få tag i. .
Lindex Shop Online - Strumpbyxa

3 kommentarer:

Strumpbyxverkstan sa...

GUS textil har vita Vogue 40den.
Snyggt på vackra kvinnor även utan Lucialinne...
http://www.gustextil.se/sv/artiklar/underklader/dam/strumpbyxor/strumpbyxa-colore-40-den-opaque.html

leffe sa...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR HOPPAS PÅ ETT BRA STRUMPBYXOR ÅR.

HAR DU SETT INTERNET SIDAN http://www.e-mancipate.net/

MYCKET BRA SIDA KAN VERKLIGEN REKOMMENDERAS

leffe sa...

Jag följer debatten på www.amelia.se under damforum,män.

Det handlar om män i strumpbyxor är väldigt laddat, läsa gäran