söndag 3 januari 2010

Julens strumpbyxor mm

Ja vad blev det då till jul? Jo, som jag misstänkte hittade jag inga riktigt juliga strumpbyxor som jag var nöjd med. Hade väl inte riktigt tid heller att ränna runt och leta. Så det blev Lindex svarta 15 den i två pack. Alltså samma som jag tidigare köpte beiga. Inte världens finaste strumpbyxor kanske men enligt mig de mest prisvärda. Har varit precis lika nöjd med dom svarta. Dom åkte på till nyårsafton också. Lite kyligt att titta på raketerna med dom tunna bara, men med varma stövlar och lång varm kappa så funkade det någorlunda utan att jag förfrös mig fullständigt. Ska man vara pin får man lida pin som det heter.

Har öppnat upp enkäten igen för den stängde egentligen till nyår. För jag har märkt att det kommit många nya till bloggen på sitone så det kan finnas behov att fylla i för de som hittar hit. Sprid gärna att min blogg finns till era väninnor och bekanta. Närmare 200 har fyllt i enkäten och det är säkert fler som läser som inte fyllt i. Ju fler som engagerar sig i detta plagg desto mindre hymlande blir det. För det är något jag upptäckt ibland. Ska skiva mer om det på det nya året.

Gott nytt strumpbyxår alla. Hoppas ni får ett år med mycket strumpbyxor kring benen.

Inga kommentarer: