onsdag 20 januari 2010

Dags igen

Jaha, då var det dags att gå till jobbet igen. Har strosat runt lite här hemma i bara strumpbyxorna. (superskönt såklart) Känns friare så än med kjol. Men nu har den åkt på! Vet inte riktigt om jag ska ta mina bruna eller mina svarta stövlar till. De svarta är ju fodrade, men de bruna är snyggare. Hmmm - det får väl bli stundens ingivelse sekunderna innan jag ger mig iväg.

Dom strumpbyxor jag har idag köpte jag i Tyskland när jag var där i höstas. Färgen heter "Sheer vanilla", glansiga (som synes) och dom har control top. Passar kanske bra efter all julmat...
:-)

Jag har en hel bildserie med dom och här kommer ett första smakprov på hur dom ser ut. Om önskemål om fler bilder finns så kommentera gärna det så kan jag lägga ut dom också.

Jag har börjat surfa runt lite för att se om det finns bra strumpbyxor på nätet. Har bara näthandlat ett par enstaka gånger, men det är ju onekligen rätt praktiskt att få dom rakt i brevlådan. Finns tydligen också så att man kan prenumerera på strumpbyxor. Får kolla var det är. Om sådana strumpbyxor är bra så vore det ju toppen för en annan som har ett så stort strumpbyxkonto.

2 kommentarer:

Strumpbyxverkstan sa...

Gärna några bilder på strumpbyxans design och förstärkningar.

Henri sa...

Jag kan rekommendera Falke och Kunert på Hosieria.
http://www.pantyhose-stockings-hosiery.com/