onsdag 24 augusti 2011

DIM strumpbyxor

Idag var jag ute på lunchen och gick en ny runda på stan och upptäckte en ny butik som jag inte sett förr (nyöppnad?) med dammode. Var "tvungen" att slinka in eftersom de reade ut sommarens kollektion. Till reapris hittade jag även DIM strumpbyxor Sublim Voile Brillant 15 den för 39 kronor paret. Kunde inte låta bli och köpte omedelbart tre par. Två par bruna och ett par i färgen skin. När jag kom hem kollade jag upp dom på internet och dom finns även i svart, men den färgen fanns inte där jag var. De innehåller 83% poliamid och 17% elastan. Dom är dessutom något glansiga. Jag har känt igenom ett par och de kändes som de var väldigt hållbara för att vara 15den strumpor och känslan var att de var tunnare än så. Jag får väl skynda mig att prova dom innan det blir för kallt så jag kan komma med en recention.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var ligger affären?

LM sa...

Dim gör fantastiskt sköna strumpor, men dem är lite för dyra (om det inte är rea) att använda som vardags strumpor.