onsdag 10 augusti 2011

Strumpbyxreklam

Fick en kort reklamfilm för strumpbyxor av en väninna. Märket är Baci, vilket jag aldrig har hört talas om tidigare. Får kolla upp dom närmare. Om det är någon som känner till det och har erfarenheter om denna strumpbyxa så skriv gärna något på bloggen. Detta är förresten första gången jag lägger upp en videosnutt. Får se hur det fungerar...



Såg förresten att antalet besökare passerat 60.000 medan jag varit på semester - wow! Man upphör aldrig att förvåna sig över hur många ni är som besöker och tydligen uppskattar min blogg. TACK! Nu är målet givetvis 100.000. Sprid gärna info till alla era bekanta så att vi tillsammans når det målet innan jul. Det vore skoj. Kommentera gärna på bloggen om vad ni tycker och om hur ni sprider informationen. Alltid kul att få veta om vad och hur informationen sprids.

2 kommentarer:

LM sa...

Vad kul att bloggen är igång igen. Och det var kul att du använde en liten reklam video i bloggen.
Jag har inte hört talas om Baci strumpbyxor tidigare, men det finns så många olika märken. Rent spontant såg det ut att vara en trevlig hipster strumpbyxa. Tittade man lite noggrannare så såg man att sömmen för grenkilen inte satt helt i mitten, vilket inte är ovanligt. Framifrån ser man att sömmen är nere på hennes högra lår och bakifrån ser man den på den högra skinkan. Jag tycker att det är ganska otrevligt när sömmen för grenkilen är nere på låret. Det är orsaken till att jag noterade detta. Av detta kan jag gissa att det är ingen strumpbyxa av högre kvalitet, dock tror jag att det är en helt ok strumpbyxa.

Strumpbyxverkstan sa...

Kollade deras hemsida, något rörig... Håller med LM, sömmen ligger fel. Borde vara perfekt på en reklamfilm kan man tycka. Högra strumpbyxbenet är kanske inte helt uppsträckt, kanske därför som sömmen dras ner på låret.