lördag 20 augusti 2011

Nya tider!

Nu börjar hösten närma sig och det är strumpbyxans högsäsong. För det är fantastiskt läckert att kunna fortsätta att ha sommarkjolen, eller klänningen på sig, men nu med ett par sköna strumpbyxor på benen. Det förlänger sommaren på något vis. Än är det inte dags för stövlar och kappa (den tiden kommer) så det är bara att njuta av sommarens vackra kläder och strumpbyxorna. För vad är bättre än att förstärka sommarens solbränna med ett par solbruna tunna strumpbyxor, en kort snäv kjol och ett par pumps? Om inte annat kommer killarna att kika långt efter dig... :-)

Fredagens väder medgav ett par 20 den mellanbeiga strumpbyxor från LaMote till sommarkjolen. Min sambo och jag stannade till vid ett utefik och njöt av sensommardagen så gott det gick. Men även om inte vädret var perfekt så satt strumpbyxorna på plats och gjorde definitivt dagen och kvällen. Skönt att det nu är strumpbyxor som gäller varje dag igen. Det är bara så rätt. Tyvärr har inte alla kvinnor fattat det än utan envisas med att gå barbenta eller i byxor. Gör er fina tjejjer, raka benen och visa upp era ben i ett par tunna nylonstrumpbyxor - det är det värt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, det är inte alla som vill heller kanske? Vad jag märkt under mina 40 års intresse är att en del flickor/ kvinnor tycker om att bli tittade på. Några gillar inte granskande blickar. Tunna strumpbyxor är ett ganska obarmhärtigt plagg. Det täcker allt men döljer inget och kräver därför rakade ben.Men de är härligt sensuella till sin natur.
Ger en stuns och lyster till benen, som blir så lena och mjuka att man inte kan låta bli att titta.Förr gillade jag mest mest de beiga tonerna och de mörka, utom svart. Numera är det de bleka, som Silvia, Ecru, Misty och London som lockar mest.De ser så svala och eleganta ut på benen hos nån som trivs med att visa upp sig.

Anonym sa...

Hej, jag är en man på 41 år som älskar strumpbyxor på en kvinna, o det bästa jag vet är att få massera strumpbyxe ben o fötter på en kvinna.... Så härligt, o jag älskar verkligen att ta och känna på det....Jag Ser bra ut, o önskar träffa en kvinna som gillar att ha kjol o strumpbyxor o högklackat,,,,, kanske lust att ses nån?....

Henri sa...

Jag tror bestämt att anonyma mannen på 41 år hamnat lite snett!