onsdag 28 januari 2009

Känner mig finare!

Ett par fina nylonstrumpbyxor gör i alla fall att jag känner mig finare, även om jag har strumpbyxor nästan varje dag. Med en snygg kjol som framhäver benen gör ju att hela kroppen får en finare framtoning. Det härliga är ju att strumpbyxor finns i så många varianter, material och färger. Det gör att det går alltid att hitta ett par strumpbyxor som gör att man känner sig lite finare. De flesta kvinnor har idag långbyxor till vardags, men då det ska vara lite finare så kommer kjolen eller klänningen fram. Och till det ett par nylonstrumpbyxor. Det är då helheten som gör att det känns finare när man har strumpbyxor. Jag tycker dock att fler kvinnor borde ha kjol och strumpbyxor oftare. Jag ser mig ofta omkring på stan och ser och visserligen har trenden med mörka täckande strumpbyxor/tights ökat, men generellt är det ju mer långbyxor. Våga vara fina tjejjer och visa benen i ett par sköna och fina strumpbyxor.


Idag har jag följt den allmäna modetrenden och kör med ett par tjockare svarta 40 den strumpbyxor från H&M som jag köpte igår. Tvåpack för 80 kr. Jag har inte prövat den här strumpbyxan förut så det ska bli spännande och se hur den håller och är. Så här långt verkar det bra i alla fall. Jag återkommer med en utförligare rapport.

Inga kommentarer: