torsdag 8 januari 2009

Kommentarer till enkäten!

Tänkte ta och använda några bloggar åt att kommentera den enkät som jag lagt ut på min blogg sedan ett halvår, och då ta en del i taget. Till att börja med så är jag överraskad över hur många som svarat. Hela 120 st har lagt in kommentarer på varför de använder strumpbyxor. Helt klart över vad jag förväntade mig. Det är säkert fler som läst och hittat till bloggen men som inte svarat så det är kul tyccker jag. Det tyder på att det finns ett intresse för att läsa min blogg om strumpbyxor och då tänker jag fortsätta. Om ingen läser så är det ju ingen idé.
Hur som helst så skrev jag lite innan jul om mina funderingar om vilka strumpbyxor jag skulle ha till nyåret. Nu kan jag lämna svaret. Det blev ett par svarta 20 den med fräck söm där bak från Lindex. Dessutom har dom en liten söt svart rosett längst ner vid foten. Dom passade urbra till mitt andra klädval och jag måste säga att det blev ett par perfekta nyårsstrumpbyxor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Visst är det både sexigt och snyggt med strumpbyxor,sedan förstår jag att män också använder strumbyxor och det är helt ok tycker jag.
Var och en bestämmer själv vad man vill ha på sig :)