onsdag 20 augusti 2008

Färgade strumpbyxor

Efter att igår spekulerat lite om vad som kan bli mode till hösten så hittade jag en bra dansk webshop - LEGWEAR (se länklistan nedan). LEGWEAR har massor av strumpbyxor och leggings med bla ett stort urval av strumpbyxor i häftiga färger och mönster. Jag lovar att det kommer att väcka uppmärksanhet i höstmörkret. Förutom att de skickar fraktfritt till Sverige så har de även strumpbyxor i stora storlekar. Det kan ju annars vara svårt att få tag lite "häftigare" strumpbyxor för de som är storväxta eller har långa ben. Ska fundera lite på vad jag ska beställa, men ett par lila eller cerisa skulle jag vilja ha. Passar nog bra till en kort svart kjol jag har.
Idag var det lagom temperatur för strumpbyxor. Det blev La Motes 20 den som hade en bra passform efter första tvätten. Verkar vara en perfekt vardagsstrumpbyxa. Billig men tåliga och ger benen en snygg utformning. Måste ha fler!

Inga kommentarer: