måndag 25 augusti 2008

Helg!


I helgen hade jag schorts utanpå strumpbyxorna. Jag har visserligen haft det förr, men väldigt väldigt sällan. Jag såg en kvinna i fredags som hade det och jag tänkte att jag ville testa. Visst är en skön kjol oslagbar, men shorts fungerade över förväntan. Valet av strumpbyxor föll på La Mote - igen. Har på något sätt börjat tycka riktigt mycket om dom som vardagsstrumpbyxor.

I söndags var jag på en större födelsedagsmottagning och då fick det bli ett par glansiga svarta 20 den med lätt support. Jag har inte svarta så ofta, men är det fest och det ska vara fint så får det väl bli så. Både fint och skönt alltså.

3 kommentarer:

snart sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
snart sa...

Shorts och strumpbyxor är både vackert och skönt, hoppas att det blir vanligt

Suzie sa...

Ja det är kul att experimentera lite. Själv hade jag i lördags min nya korta och utsvängda svarta festklänning med lite utstickande tyll. Det blev en "höftis" och Lindex 10den svart nylonstrumpa till med bred spetskant. Kände mig lite lyxig, men i ärlighetens namn så är nog strumpbyxor skönare i längden....(tycker jag i alla fall), även om jag ibland kan fuska med lie stay ups och så.

Kram