måndag 18 augusti 2008

Kräftskiva med skön känsla


Nu tar jag upp bloggandet efter lite sommarlov. Det har inte blivit så myclet användande av nylonstrumpbyxor i sommar, men i helgen kom dom fram. Skulle på kräftskiva och jag hade på känna att det skulle kunna bli lite kyligt frampå kvällen eftersom vi skulle sitta ute.


Utanpå mina för aftonen nyrakade ben blev det ett par ljusbega från La Mote. Jag hade aldrig prövat dom förr, men när jag var och handlade på Coop så tänkte jag att jag prövar väl. Redan när jag drog på dom kände jag att det var ett par riktigt sköna strumpbyxor. Dom satt suveränt skönt och bra uppe hela kvällen och jag måste säga att det är en av de bättre strumpbyxor jag haft på länge. Benen fick en jämn, slät och fin färg - precis som det ska vara med strumpbyxor. Fördelen med Motelongs 20 den är ju också att dom är relativt billiga, 29 kr tror jag att jag betalade. Dom har också fått bra betyg i Aftonbladets test - se länkarkivet. Jag kan bara bekräfta att det stämmer. Jag måste nog rusa iväg och köpa fler par av den varan. De kommer att gå åt...


5 kommentarer:

Strumpbyxverkstan sa...

Tjusigt, inga fot eller hälförstärkningar på dom eller hur.
Hur gick det, höll dom??

C sa...

Strumpbyxorna gjorde ett jättebra jobb och dom höll hela kvällen. Jag har ännu inte tvättat dom så jag får återkomma med hur passformen är efter tvätt.

Robban sa...

super snygga strumpbyxor!!tyvärr gillar jag inte förstärkt byxdel,men dom är säkert jätte sköna ändå:)Måste får säga att du har en kanon bra sida,den kommer jag att besöka dagligen.Det finns inget skönare plagg än tunna strumpbyxor;)

C sa...

Tack Robban för att du uppskattar det jag skriver! Du är hjärtligt välkommen att besöka sidan så ofta du vill. Och jar tar gärna emot kommentarer från er läsare - det är kul. Ska försöka att besvara alla kommentarer.
Håller med dig fullt - det finns inget skönare plagg än tunna strumpbyxor.

LESSEBOS-ELVIS sa...

VISST ÄR DET SKÖNT ATT HA STRUMPBYXOR PÅ SIG.JAG BRUKAR OFTA HA ETT PAR SVARTA TUNNA PÅ MIG.OFTA KOMBINERAR JAG DET MED KJOL/KLÄNNING O HÖGKLACKADE SKOR.