torsdag 21 augusti 2008

Ännu fler färger!

Veckans tema har halkat in på modefärger. Lite kul spår tycker jag själv. När jag igår satt och tittade runt på nätet så hittade jag en e-handelsida (mytights.com) som har det mesta i läckra färger och mönster. Det finns så oerhört mycket mer än bara beige och svart när det gäller strumpbyxor. Titta själv! När man sedan lägger till olika material och och tunnhet så blir antalet kombinationer nästan oändligt. Därför är kanske strumpbyxan ett plagg som passar till allt. Det är lite synd då att strumpbyxan är ett undervärderat plagg ibland. Något som jag inte alls förstår. Fler borde visa sina ben i dessa vackra plagg för tillsammans att det är ett skönt plagg att ha på sig, så är klädvalet nästan självklart. Hösten får utvisa om det blir mer färg på benen eller inte.
På bilden är det ett par strumpbyxor från Jonathan Ashton, för ett pris av 73 kr.






2 kommentarer:

Suzie sa...

WOW, vilket urval, vill ha dom alla.
Bra med storlekar också. själv har jag mina "shining tights" från Lindex solbruna 20den, till en marinblå knälång kjol. faktiskt väldigt sköna strumpbyxor som också sitter bra.
Du skriver jättebra och jag läser Din blogg varje dag.
Skriv gärna om du beställer något från mytights.

KRAM

C sa...

Hej Suzi och välkommen till min blogg! Kan bara hålla med om att Shining 20 den från Lindex är sköna och bra. Passformen även efter flera tvättar är aven den fantastisk. De är ju dessutom väldigt sköna. Ser fram emot fler kommentarer från dig.

Kram