tisdag 18 november 2008

Solbruna strumpbyxor


Strumpbyxor har ju en massa härliga fördelar - som ju alla som läser det här forhoppningsvis redan har fattat. Förutom att det är ett skönt plagg så ger det ävan möjligheten att ändra benens färg och nyans. Såhär på hösten när allt ändå är kallt och rugging och huden är blek så använder jag mig av ett superhärligt trick - solbruna strumpbyxor. Man slipper lägga ut en massa pengar på solarietider och benen ser fräscha ut i alla fall. Bonusen är att man få den där härliga looken som gör att benen även blir riktigt snygga. Benens missfärgningar och ojämheter slätas ut samtidigt som benen får en härlig lyster men ändå ser naturligt soliga ut. Det liksom lyser upp i höstmörkret mot dagens svarta strumpbyxmode är solbruna nylonben ett givet blickfång på stan. Veckans val är därför självklart. Det är Lindex 20 den solbrun som gäller! Det är skönt med 20 den när det är lite svalare ute, men ändå perfekt inne. Ett fräscht intryck som är snyggt snyggt och skönt på en gång. Prova ett par solbruna tunna nylonstrumpbyxor redan i morgon. Jag lovar att du kommer att bli glad av resultatatet.

7 kommentarer:

bcd sa...

Jag håller definitivt med om att ett par solbruna nylonben är ett givet blickfång i höstrusket. Jag stötte på ett par riktigt snygga och läckra ben i solbruna tunna strumpor häromdagen och hade stora problem att släppa blicken från dom. Det svarta strumpbyxmodet är lite trist.

Robban sa...

Håller med till 100%,solbrun är det som gäller,jag kör med sånna hela tiden,i alla möjliga toningar,från 10-20den,det absolut läckraste som finns är när toningen är så perfekt tajmad att man knappt kan se att det är strumpbyxor;)

Suzie sa...

Hej,
Ja visst är dom solbruna mest användbara, och med lite lyster är det jättesnyggt.
Hittade häromdagen längst inne i byrålådan ett par jätteläckra solbruna och förmodligen 20den, och dessutom med invävd trosa. Skitsnygga och underbart sköna men jag vet inte var jag köpt dom, kanske utomlands. Borde ha köpt många för som alla vet så går dom ju sönder förr eller senare.
kanske du vet?
Kram på er alla

Strumpbyxverkstan sa...

Snyggt och stilrent.

C sa...

Solbruna strumpbyxor är nog en favorit trots allt. Annars tycker jag att det är härligt att hitta ett par strumpbyxor som precis går ton i ton med den färg som huden har. Lägg där till ett par riktigt tunna strumpbyxor som får beaktaren att verkligen få anstränga sig. Är det nylonstrumpor eller inte på benen? Jag har fått mångas blickar som tydligt signalerat den frågan :-)

Anonym sa...

Och det häftigaste för en kille är att upptäcka att hon har faktiskt nylonstrumpor på sig. Eller strumpbyxor om man vill efter en stunds betraktelse.

Anonym sa...

Och det häftigaste för en kille är att upptäcka att hon har faktiskt nylonstrumpor på sig. Eller strumpbyxor om man vill efter en stunds betraktelse.