torsdag 18 december 2008

Mysplagg?

Igår kväll såg jag att jag hade fått en fläck på kjolen, så det var bara att lägga den i tvätten. Men istället för att ta på mig något nytt behölla jag de bara strumpbyxorna och blusen under resten av kvällen. Först kändes ju lite naket, men sen var det var bara mysigt att strosa runt där hemma och uppleva de bara strumpbyxorna. När hushållsbestyren var avklarade så kröp jag kröp upp i TV-soffan med min sambo som inte alls visade att min klädsel, eller brist på, skulle varit fel - tvärtom faktiskt.... Naturligvis skulle jag aldig drömma om att gå så ute, men i den lugna hemmavrån var det inte fel i alla fall.

Så istället för att ta fram en flanellpyjamas eller något annat klasiskt mysplagg varför inte mysa till det med bara strumpbyxor?

4 kommentarer:

Pantyh sa...

Helt rätt. Strumpbyxor istället för flanellpyjamas uppskattas. Det är sexigt att se sin flickvän i bara strumpbyxor. Brukar själv ta på mig strumpbyxor när jag vill ha det mysigt.

Strumpbyxverkstan sa...

Klart bästa mysplagget, gärna 40 eller 60 den.

Anonym sa...

Visst jag har nu börjat använda strumpbyxor som mysbyxor hemma.

Henri sa...

Mysigare plagg är svårt att tänka sig, när man tillhör de redan frälsta i alla fall.