måndag 8 mars 2010

Vårkänslor?

Oj! Solen skiner idag från en klarblå himmel och efter ett långt "sportlov" känns det faktiskt riktigt skönt att få börja jobba igen. Nåja, men lite... Vid ett par minusgrader funkar det med tunnare strumpbyxor till kjol och stövlar. Ett par klassiska beiga med lite Lycra får benan att känna sig fräscha. Jag undrar jar jag köpte dom här? När jag tänker efter så tror jag att det är ett par från Åhlens, men jag är faktiskt inte helt säker. Brukar ha koll, men dom här hittade jag bara i lådan i morse och kände att dom ska jag ha. Så blir det ibland.

Var förresten hos tandläkaren i förra veckan och såg i Råd & Rön, som jag läste medan jag väntade på min tur, att de hade strumpbyx- test. Ska återkomma till den. Det finns mycket material att använda där till min blog.

Inga kommentarer: