lördag 29 maj 2010

Strumpbyxrecentioner

När jag startade den här bloggen hade jag tänkt att ha med recentioner om olika strumpbyxor. Nu har det väl inte riktigt blivit som jag tänkt, men jag har inte glömt detta tema. För att få ettbra underlag så vore det kul om du som följare och intresserad av denna blogg skickade mig vad du tycker om olika strumpbyxor till min e-mail så kan jag publicera det du tycker. Då blir det ett bredare underlag eftersom alla har sina olika favoriter. Ni skriver och jag sammanställer.

Jag vill att du i så fall bedömer strumpbyxorna i skala 1-5 (5 är bäst) i följande kategorier:
- Passform (Hur bra sitter dom på?)
- Storleksanpassning? (Är det rätt storlek angiven?)
- Hållbarhet(går dom lätt sönder?)
- Tvättbarhet (Hur är dom efter tvätt? Behåller dom passformen mm)
- Känsla (Är dom sköna på?)
- Prisvärdhet (Är dom värda priset?)


Ange även pris, storlek som du provat (och andra storlekar som dom finns i), färg som du provat (och andra färger dom finns i), deniertal, blandninga av olika material i %, inköpsställe samt annan intressant information, tex om det finns tåförstärkning, grenkil etc.

Om du inte vill så kommer jag inte att ange ditt namn i bloggen. Så skicka in din recention till: strmpbx@hotmail.com så lägger jag upp den på min blogg. Tack för din medverkan.

Inga kommentarer: