söndag 23 maj 2010

Vårvärme

Det är alltid lika skönt att möta våren i tunna strumpbyxor. Jag kan aldrig låta bli att bli lika glad över det. Vinterns kyla som nästan pinar benen är som borta och istället går det att njuta av sköna och fina ben på riktigt. Mitt senaste inlägg handlade om Stockholm, och det gör även detta. Min väninna och jag var i helgen åter igen i Stockholm och kunde i lördags sitta ute på kaféer och riktigt njuta av vårens strålar. Båda givetvis med tunna strumpbyxor. På kvällen bar det av på teater, och då lite fint klädd givetvis. Benen är från hotellrummet innan vi går ut. Lite får man offra för konsten att få ett kort på benen utan att dom alltid står rakt upp... Vi skrattade gott under fotograferingen kan jag avslöja. Strumpbyxan är 15 den sidenglatta i färgen "Chrystal" av märket Falke inköpta på Twilfit under dagen.

4 kommentarer:

mikael.hidman sa...

älskar nylonstrumpor

LM sa...

Äntligen nya inlägg på din blogg. Jag har saknat dem.
Jag kan bara instämma med dig att det är skönt med vår sol & tunna strumpbyxor.

snart sa...

Snygga ben !

C sa...

Tack för uppmuntrande kommentarer - fortsätt att skriva på min blogg är ni söta. Det är det som gör en blogg levande...