fredag 13 maj 2011

Festfina ben!

Så har det blivit helg och på söndag är det uppvaktning då en släkting fyller jämnt. Då gäller det ju att vara fin - även om benen. Jag står i valet vad jag skall välja, och tänkte be mina bloggläsare om råd. Jag har en fin ljusgrå klänning som slutar strax ovanför knäna och som jag tänkte ha och till det klassiska svarta pumps med spetsklack. Men vad tycker du att jag ska ha för strumpbyxor? Alternativen är svarta 20 den sheer, beiga (tror dom är 20 den) kantade med mönster i form av små bladliknande dekorationer i samma nyans som strumpbyxan och i matt ton, eller solbruna 15 den sheer strumpbyxor. Svårt att se utan bild kanske men det går säkert att föreställa sig. Vore kul med lite synpunkter och kommentarer från er läsare.

Tack på förhand

3 kommentarer:

Strumpan sa...

Helt klart dom solbruna, finns inget snyggare!

Suzie sa...

Solbrun är min favoritfär som jag använder mest.
Och till en grå klänning passar det ju utmärkt.
Skriv gärna vad det blev.
kram
/Suzie

C sa...

Det blev som ni tyckte - solbruna!