måndag 9 maj 2011

Känns bra!

Idag har det varit ytterligare ett par beiga La Mote 15 den på benen. Alltså samma som igår. Lite fantasilöst tycker väl någon, men dom känns väldigt bra. Går lagom högt upp i linningen och har en bra passform. Det där med linningen tycker jag är extra viktigt för går dom för högt upp så rullar dom bara ner. Och om dom sitter för långt ner så får jag bara känslan av att dom är på väg av. Som alltid är lagom alltså bäst...

Med del lilla lystern som dom här strumpbyxorna har så ger dom dessutom en snygg look. Blir väldigt läckra ben så här under våren då benen annars blir alldeles för bleka om dom är barbenta.

4 kommentarer:

per sa...

Kan man som kille använda beiga strumpbyxor eller ska jag hålla mig till svarta eller grå. Använder för närvarande 40 denier på jobbet för att det inte ska synas så väl, men hemma så har jag 20 denier. Var kan jag få tag på Lamote 15 denier någonstans?

C sa...

Min uppfattning är att du kan ha vilka strumpbyxor du vill. Men om du inte vill ha för mycket uppmärksamhet så rekomenderar jag mörka i lite tjockare garner som du själva anger. Typ 40 den eller mer.

La Mote finns lite var stans men jag köper mina på Coop varuhus.

per sa...

Tack för hjälpen och tack för en kanon blogg

Strumpbyxverkstan sa...

Lagom är bäst, men hur pass högt upp tycker du att linningen skall sitta?